mylittledoxy:

Support » http://www.patreon.com/doxydoo
Guest » http://www.patreon.com/seel

[source: mylittledoxy]

zipzapzizzle:

pokemonfandomstuck:

YOU DON’T EVEN NEED TO WATCH FULLMETAL ALCHEMIST TO FIND THIS FUNNY

Bless this.

I’M TRYING TO SAVE YOUR LIFE ASSHOLE!

[source: pokemonfandomstuck]

diancie:

voidbabe:

crimewave420:

I’d quit playing if this happened to me tbh

BRUH

image

[source: crimewave420]
  • Lugi: ok i want pizza, you want anything?
  • Meerin: haha
  • Meerin: roobeer and bread =D
  • Meerin: ...
  • Meerin: Roobeer
  • Lugi: XDDDDD
  • Lugi: roobeer
  • Meerin: ROO BEER
  • Lugi: i almost said "roobear"
  • Meerin: Aussie brand beer
  • Meerin: XDDD
  • Meerin: Aussie Brand Bears
  • Meerin: Koala's
  • Lugi: omg XDD
  • Meerin: actually Roobears

I submitted to AskUnown instead of here. No idea why. LoL I hope this is good and if you need anything changed just let me know!

'Tis ok, AskUnown technically is my main blog XDD
But thank you! I love it 8D

I submitted to AskUnown instead of here. No idea why. LoL I hope this is good and if you need anything changed just let me know!

'Tis ok, AskUnown technically is my main blog XDD

But thank you! I love it 8D

Working on a title banner for the EO SRS Tabletop RPG translation blog, but I really liked how the medic turned out. So, she gets her own post :3

Working on a title banner for the EO SRS Tabletop RPG translation blog, but I really liked how the medic turned out. So, she gets her own post :3

Mia’s Art Giveaway

shiblings:

If I ever decide to open up commissions again, I want as many examples as possible. It’s hard to get variety just using my own characters, so I’m hosting a giveaway to grab a chance to draw some of your ideas!

1st Prize:

Digital drawing + shading + background [1 character max]





2nd Prize:

Digital drawing + shading + Transparent/Simple Background [1 character max]



3rd Prize:

Digital Drawing + Transparent/Simple background [1 character max]


RULES:

  • 1 reblog = 1 entry
  • You may reblog no more than twice per day
  • Giveaway ends Friday, July 25th at 9pm MST.
  • Winners will be announced and notified on Saturday July 26th.
  • Winners must have their ask or submit boxes open to receive the news.
  • If winners do not reply within 48 hours they will lose their prize and it will be given to a runner up.

I’m fine drawing just about any feral/monster creature. You MAY ask for human/humanoid characters but it may not turn out perfectly. You MAY NOT ask for mecha characters/designs.

My biggest fans reacting to hideoutfromreality's lovely booty icon.

My biggest fans reacting to hideoutfromreality's lovely booty icon.

I will do this at least once at the con.

I will do this at least once at the con.

shiblings:

Step One, Step Two, Step Three, Repeat

a gift for Jenna because I was scrolling through my files about a week ago and saw that I had two unfinished art trades and an unfinished request for her and i was like wow I’m a shitty person she totally deserves something so here you go. Schnauzer!Lugidog. ((Headcannon I had while drawing: [Fursona character] Lugidog is actually a ‘title/nickname’ because Lugi has the ability to shift into any canine form. Her favorite form is the schnauzer. Always accompanied by hat/scarf.))

Soooooo cute! Headcanon totally accepted XDD.Thank you Mia :3

shiblings:

Step One, Step Two, Step Three, Repeat

a gift for Jenna because I was scrolling through my files about a week ago and saw that I had two unfinished art trades and an unfinished request for her and i was like wow I’m a shitty person she totally deserves something 

so here you go. Schnauzer!Lugidog. 
((Headcannon I had while drawing: [Fursona character] Lugidog is actually a ‘title/nickname’ because Lugi has the ability to shift into any canine form. Her favorite form is the schnauzer. Always accompanied by hat/scarf.))

Soooooo cute! Headcanon totally accepted XDD.

Thank you Mia :3

1 of 80